wtorek, 26 marca 2013


Madonna - Girl Gone Wild



Witam Wszystkich po długiej nieobecności . Czemu mnie nie było ? Sama nie umiem odpowiedzieć na to pytanie . ;) Teraz powinnam zaglądać tu częściej z racji tej gdyż złapałam grypsztala ;/ . Moja lekarka chyba mnie nie lubi , przepisałam mi tabletki , które mają po 3,5 cm. ;/ Wolałabym już zastrzyki . Przez ostatni czas dużo się wydarzyło np. będę nosić okulary , znaczy się już powinnam nosić ale zażyczyłam sobie identyczne jak Kuba Wojewódzki i muszę czekać aż przyjadą do mojego optyka ( tak PS kocham Kube i chciałabym kiedyś usiąść na jego kanapie ;)) Utopiłam telefon w kałuży ;(
 
 Dzisiaj będzie muzycznie zrobię swoją playlistę . ' Najczęściej odtwarzane ' na moim telefonie :) 
1.Pink feat Fun Just Give Me a Reason

2.Gossip Move In The Right Direction 


3.Michael Jackson This Is It 

4.Pink Floyd Wish You Where Here

4.Acid Drinkers Zombie Nation
5.The Dead Weather Treat Me Like You Mother


   Więc to moja lista tygodnia :D

                   Pozdrawiam MINI :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz