poniedziałek, 4 marca 2013

Music It's My Life .


          Cześć Wszystkim :D ! Dzisiaj będzie muzycznie . Opowiem Wam o tym czego słucham . Może zaczniemy od tego , że nie ograniczam się co do jednego gatunku muzycznego . Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho aczkolwiek mam swoją ' Trójce Przenajświętszą ' której słucham na okrągło . 

Moim ' Number One ' zdecydowanie jest KRÓL POPU MICHAEL JACKSON.
Nasz ' Piotruś Pan ' pozostawił nam wspomnienia i mnóstwo wspaniałej muzyki , która mam nadzieje będzie przekazywana z pokolenia na pokolenie .





' Number Two ' nasze polskie  ' Kwasożłopy ' czyli ACID DRINKERS . Dobre bo polskie całkowicie się z tym zgadzam . Kwasożłopów poznałam dzięki mojemu wujkowi , który podarował mi ich płyty podczas gdy porządkował swoją gablotę z resztą płyt . Mój wujek ma bardzo dobry gust muzyczny  nie podarowałby mi żadnego gówna . I nie myliłam się te płyty były najlepszym prezentem . I tak oto Acidzi są ze mną już 4 lata . :D

 



' Number Three ' pozwolę sobie po raz drugi napisać Dobre bo polskie . Marek Piekarczyk . Pana Marka również poznałam dzięki wujkowi tym razem nie dostałam płyt . Po prostu jedziemy sobie autem na zakupki , a tu nagle zaczyna lecieć ' 

 Nie widzę Ciebie w swych marzeniach ' i choć było to nie całe 5 miesięcy temu Pan Marek podbił moje serce i już w nim został :D . Wielką niespodzianką okazał się również udział Pana Marka w The Voice Of Poland . 





To na tyle . Mam nadzieje , że się podobało :D . Ach chciałabym jeszcze POZDROWIĆ Panią Danusie , nauczycielkę informatyki :) 


                                                                          Mini

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz