wtorek, 26 lutego 2013

Tatuaże i modyfikacje ciała!

Wprost uwielbiam różne tatuaże i modyfikacje na różnych częściach ciał. Sama marzę o tatuażu na nadgarstku lub gdzieś indziej. Na razie planuje tatuaż na nadgarstku ma to być napis : "Why Not? ", ale niestety moja mama na razie jest przeciwna i musze czekać 19 lat :D Myślałam też o spiłowaniu kłów  na wampirze kiełki, ale ta decyzja jeszcze przede mną. Trochę to jest denerwujące, że trzeba czekać na wszystko aż będzie te wyczekiwane 18 lat. Czytałam o tym oglądałam filmiki jak się robi.
Tatuaż pragnę zrobić, ale żeby od razu tatuować oko lub zaszywać je? To moim zdaniem jest trochę już chore. Co wy o tym myślicie? Nie wiem czy tacy ludzie chcą się jakoś pokazać, pochwalić, wypromować czy zostać rozpoznawanym na ulicy nie wiem.Oglądałam "Rozmowy w toku" gdzie program był poświęcony tym oto zjawiskom i nawet spodobały mi się tatuaże i modyfikacje, ale z okiem to już przesada.
Ciekawi mnie wasze zdanie na ten temat :) Załączam kilka fotek. Pooglądajcie i komentujcie.






Wiecie co? Jednak języka sobie nie rozetnę :D
Zapraszam ponownie :)       Buka.                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz