środa, 6 lutego 2013

CASTING !!

Witam Wszystkich ! :)
            Szczerze mówiąc zaczynając ten tydzień nie miałam pojęcia , że będzie on taki fajny . Przynajmniej sie tak nie zapowiadał . A tu masz babo placek .  :D W poniedziałek Dejwid (bardzo dobry przyjaciel ) zapytał czy nie miałabym ochoty pojechać z nim na 'Casting do Trudnych Spraw / Dlaczego Ja ? ' .Marzy mi sie by wystąpić ze słynnym Dariuszem :)  Już kiedyś miałam brać udział ale wyskoczyły ważne sprawy rodzinne i musiałam zrezygnować . Dlatego jak zapytał od razu sie zgodziłam . Pobiegłam do niego przećwiczyliśmy kilka scenariuszy , które znaleźliśmy w internecie . Nagraliśmy sie na kamerę , ze mną był szczególny problem gdyż jestem osobą , która prawie nigdy nie zachowuje sie poważnie zawsze banan na twarzy , wielkie oczy i wiecznie rozgadana ( nie nie zażywam żadnych narkotyków ) . Byliśmy umówieni na 16 . Szukamy ulicy , gdzie ten casting miał się odbywać . Jest wreszcie !! Dobra wchodzimy . . i tu nagle szook korytarz jak jakaś stara zapomniana piwnica przedwojenna . Myśleliśmy , że to pomyłka ale jednak nie na 1 piętrze widniały drzwi , a nad nimi napis ' Casting Dlaczego Ja ? ' Wchodzimy . . na wejściu słyszymy wrzaski mnie to sie już kolana ugieły . Usiedlismy wypełniliśmy ankiety jako , że urodziłam sie w listopadzie i nie mam jeszcze skończonych piętnastu lat miałam do wyboru scenke dla czternastolatków oraz piętnastolatków . Szczerze mówiąc po wrzaskach usłyszanych na wejściu postanowiłam , że wezmę scenke dla młodszych :D Cała grupa wchodzi do osobnego pokoju ( + przystojny Dominik , który siedział obok mnie i wypełniał ankietę :) ) Kilka zdjęć oraz kilka słó na swój temat .  Jako , że byłam najmłodsza poszłam na pierwszy rzut ognia . Miła pani ( tak ją nazwijmy , gdyż nie wiem jak miała na imię )  wytłumaczyła jaką scenke odegramy . Ja grałam młodszą siostre , która wybiła szybe sasiadce ' miła pani ' starszą siostre oraz za pozór spokojna 'pani miła' 2 ( też nie wiem jak miała na imię ) która odgrywała rolę sąsiadki  . Zaczęło się na początku spokojnie a po chwili krzyk w moją strone . Ooo niee moja droga tak nie będzie zaczęliśmy na siebie krzyczeć z 'miłą panią' poczym dołączyła sie do nas'miła pani 2' . Oo ! Jak ta zaczęła krzyczeć O_o masakra zgasiła mnie ale na mnie nie ma mocnych . Szybko odpowiedziałam . Scenka dobiegła końca rozległy sie brawa . 'Miła Pani' podziękowała mi i powiedziała , że się odezwą . Podziwiam obie panie ,które muszą tak krzyczeć praktycznie cały czas . Myślałam , że będzie straszniej ale okazało się , że wcale nie było .Mówię Wam i serdecznie zachęcam bierzcie udzieł w różnych castingach . Jeśli bedziecie mieli jakieś pytania w sprawie castingu to proszę pisać pod tym postem :D Na pewno odpowiem . Powyżej dołączam piosenkę Adele w wykonaniu dziewczynki , która powaliła mnie na kolana :D
           
                    Pozdrawiam Mini :) :D

                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz