niedziela, 3 lutego 2013

Książki.

Pewnie każdy przeczytał kiedyś jakąś książkę, fantasy, przygodową, dramat, romans lub jakąś inna. Ja osobiście lubię książki i filmy do nich. Film to takie "uzupełnienie" naszej wiedzy na temat fabuły książki. Każdy musiał przejść przez szkolne lektury, które są strasznie nudne i ciężkie do czytania jak np.: "Krzyżacy" czy "W pustyni i w puszczy". Ciekawie by było, gdyby wprowadzili książki oryginalne, które nas ciekawią, a nie które oni przeczytali 50 lat temu :). Czytaliście może kiedyś "Romea i Julie" ? Moim zdaniem jest to najlepsza lektura , którą musiałam przeczytać do szkoły. Film do tej książki też był niesamowity ten starszy jak i ten oryginalny. Ostatnio zaczęłam dużo czytać i właśnie skończyłam "Zmierzch", jest to piękna historia o romansie człowieka z wampirem. A film do tego był przepiękny właśnie dokładnie tak wyobrażałam sobie wydarzenia, które się tam odbywały. Mam zamiar także przeczytać "Władce Pierścieni" , ponieważ zainspirował mnie do tego film. Uwielbiam także "Eragona" wspaniała książka i film . Mam też zamiar zabrać się za czytanie "Harrego Pottera" Na prawde wspaniała książka i film, wszystko wydaje się takie realistyczne.



                                   Polecam wszystkie książki i filmy o których tu pisałam oraz wiele innych :)    
  Buka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz