wtorek, 26 lutego 2013

TVN powraca ! 

         Witam wszystkich . Ostatnio nie zaglądałam tu często za co przepraszam , miałam zapalenie oskrzeli i jakoś wybrałam TV  . Leżałam , chorowałam i przypomniałam sobie , że tej jesieni wszystkie wiosenne programy , seriale itd .wracają o tydzień wcześniej niż zawsze ( całe szczęście powoli zaczynałam wariować od powtórek ) . A więc tak może zacznę od mojej ukochanej stacji czyli TVN . <3 . No więc tak . Najbardziej czekałam na 2 sezon ' Lekarzy ' tak to jest zdecydowanie Number One . Po pierwszym sezonie czułam , że szybko muszę obejrzeć kolejny odcinek . Niestety tvnplayer.pl  nie udostępnił kolejnego odcinka :( więc musiałam czekać . No ale się doczekałam . Jakiś tydzień przed dokładnie nie pamiętam . W końcu udostępnili 1 odcinek 2 sezonu , ale wtedy znów chciałam poczekać do premiery no i wczoraj o 21:30 nadeszli ' Lekarze ' już na początku uroniłam łzę szczęścia , że nów są i będą ze mną przez kolejne 12 odcinków .

Teraz przejdźmy do mojego drugiego ukochanego serialu mianowicie ' Na Dobre i Na Złe ' 14 sezon zaczął się już we wrześniu . Leśna Góra powróciła po przerwie wakacyjnej .  Ten serial oglądałam w wieku 5 lat potem miałam przerwę i znów do niego powróciłam . Zainteresował mnie wątek dr. Andrzeja Falkowicza ( Michał Żebrowski ) niby spokojny , a tak naprawdę okazał się pewnie dla wielu zwykłym podłym mężczyzną po tym jak oszukał Ludmiłę wyciągną od niej pieniądze , a tak naprawdę nawet jej nie wyleczył .Myślę , że Falkowicz jest takim czarnym charakterem , ale to dobrze bo brakowało w Leśnej Górze takiego . Zawsze oglądając serial przeżywam to samo co ludzie grający w nim , kiedy płaczą ja płaczę z nimi , śmieją się , kiedy są źli też jestem zła . ' Na Dobre i Na Złe ' również jest Number One . 

Powraca również ' Ojciec Mateusz ' (Artur Żmijewski ) nowe odcinki będziemy mogli już zobaczyć 28 lutego .  to serial o księdzu , który spokojnie mógłby pracować z Malanowskim :D Zawsze , kiedy dzieje się coś złego Mateusz przybywa by pomóc miejscowej policji . Serial zaczęłam oglądać , kiedy na TVP HD leciały powtórki i tak mi się spodobał , że będę kontynuować :D 

Wiele muzycznych programów jak ' Tylko Muzyka ' , ' X-FACTOR ' , ' The Voice Of Poland ' oraz program taneczny ' Got To Dance ' czy seriali/programów ' Rodzinka.pl ' , ' Ugotowani ' , ' Julia ' , ' Surowi Rodzice ' , ' Kuchenne Rewolucje ' , ' Na Wspólnej '  nie kiedy kilka leci w tym samym czasie dlatego poniżej zamieszczam strony gdzie nadrabiam zaległości . 


Oglądam strasznie dużo pewnie połowę gdzieś przeoczyłam :D 

Pozdrawiam Mini :D :D 


A tu macie mojego męża <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz